کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316373 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی حذف رابط کاربری گوشی‌های سامسونگ

اندروید یک سیستم عامل منبع باز است و این یعنی تولیدکنندگان می‌توانند هر کار که می‌خواهند با آن انجام دهند. یک مثال موفق در این زمینه، سامسونگ است که تا کنون رابط‌های کاربری مختلفی مانند TouchWiz، Experience و One UI را استفاده کرده است. البته این را بگوییم که هر کسی طرفدار این رابط‌های کاربری نیست بنابراین اگر شما هم از این دسته هستید، با سافت گذر همراه باشید تا چگونگی حذف آن را بیاموزید.

سامسونگ TouchWiz رابط کاربری One UI Experience

منظور از TouchWiz، Grace UX و یا Experience چیست؟

همه گوشی‌های سامسونگ با رابط کاربری مخصوص به خود عرضه می‌شوند که ممکن است یا TouchWiz باشد یا Experience. البته از زمان معرفی گلکسی نوت 7 یک رابط کاربری جدید به نام Grace UX معرفی شد که تا کنون چندین بار نام عوض کرده است. پس از آپدیت این محصول کمپانی کره‌ای به اندروید 7، این رابط کاربری گسترش پیدا و تغییر کرد و آن چیزی شد که هم‌اکنون در گلکسی اس 8 وجود دارد. در سمتی دیگر، گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 به زودی به جدیدترین رابط کاربری سامسونگ یعنی One UI مجهز خواهند شد. البته اگر کسی به این رابط کاربری علاقه‌مند نیست می‌تواند نسبت به تعویض آن اقدام کند.

غیرفعالسازی اپلیکیشن‌های سامسونگ (بدون نیاز به دستگاه روت شده)

مشخصاً این اقدام، رابط‌های کاربری سامسونگ را حذف نخواهد کرد ولی سبب می‌شود از دست آپدیت‌های انجام شده بر روی نرم‌افزارهای مزاحم که مرتب حافظه داخلی گوشی را اشغال می‌کنند، راحت شوید. بنابراین شما می‌توانید اعلانات و اپلیکیشن‌هایی که سامسونگ از پیش نصب کرده را مخفی کنید.

شما می‌توانید از حذف میانبر و ویجت، این مرحله را آغاز کنید. پس به آدرس زیر بروید:

به دنبال اپلیکیشن مد نظر بگردید و روی آن کلیک کنید <Settings> Applications> Application manager.

تنظیمات> برنامه‌ها> مدیریت برنامه‌ها> به دنبال اپلیکیشن مد نظر بگردید و روی آن کلیک کنید.

شارپ ناچ شارپ Aquos R2 Compact Sharp Aquos R2 Compact

پس از اینکه در قسمت اطلاعات نرم‌افزار بودید:

تیک گزینه Show notification (نمایش اعلانات) را بزنید
حافظه مخفی (Cache) را پاک کنید
داده‌های آن را حذف کنید (Erase data)
و در نهایت آن را غیرفعال نمایید (Disable)

در این حالت، اپلیکیشن متوقف خواهد شد و دیگر آپدیت نمی‌شود. ضمن اینکه تنها همان مقدار از حافظه داخلی را اشغال می‌کند که همان ابتدا در اختیار داشت. اگر شما می‌خواستید آن را برگردانید، همه کاری که باید انجام دهید، رفتن به قسمت‌های گفته شده می‌باشد و گزینه‌ای که به وسیله آن اپلیکیشن را غیرفعال کردید را دوباره فعال نمایید.

لانچر دیگری نصب کنید

این راهکار یکی از بهترین روش‌هایی است که بدون نیاز به روت کردن گوشی می‌توانید انجام دهید.

با یک لانچر جدید، شما می‌توانید ظاهر دسکتاپ و آیکون‌ها را تغییر دهید. برای نصب لانچر نیز تنها کافی است به گوگل پلی استور (یا هر مارکت دیگری) بروید و یکی از لانچرهای معروف را نصب کنید. معروف‌ترین آنها Nova، Apex، CM launcher و مایکروسافت لانچر می‌باشند.

انتخاب لانچر مد نظر و کلیک کردن روی آیکون خانه

پس از نصب لانچر مد نظر، هنگامی که برای اولین بار به صفحه اصلی گوشی می‌روید، از شما سؤال خواهد شد که می‌خواهید با کدام گزینه گوشی خود را اجرا نمایید که در این‌جا شما باید لانچری که دانلود کرده‌اید را برگزینید و سپس گزینه "همیشه" (Always) را بزنید. ضمن اینکه اگر به هر دلیلی خواستید به TouchWiz برگردید، می‌توانید از آدرس زیر آن را انتخاب کنید:

انتخاب لانچر مد نظر و کلیک کردن روی آیکون خانه <Settings> Default Apps> Home screen

تنظیمات> نرم‌افزارهای پیش‌فرض> هوم‌اسکرین> انتخاب لانچر مدنظر و کلیک کردن روی آیکون خانه

حذف TouchWiz یا One UI (نیاز به گوشی روت شده و نصب رام AOSP)

اگر می‌خواهید رابط کاربری سامسونگ را به طور کلی از گوشی خود حذف کنید، تنها راه چاره شما فلش کردن گوشی و نصب یک رام جدید که اثری از رابط کاربری سامسونگ ندارد، می‌باشد. این اقدام ضمانت تعویض دستگاه شما را از بین می‌برد. برای انجام این کار به اولین چیزی که نیاز دارید، نرم‌افزار Odin است.

برای حذف TouchWiz از گوشی، علاوه بر Odin به چند مورد دیگر هم احتیاج دارید: ابتدا یک فایل پشتیبان از اطلاعات شخصی تهیه و سپس رام جدید را نصب کنید. برخی از رام‌ها به صورت پیش‌فرض از قبل روت شده‌اند در حالی که برخی از آنها این‌گونه نیستند.

یکی از بهترین فایل‌های پشتیبان سامسونگ، TWRP می‌باشد که برای نصب آن باید نمونه‌ای از آن را در اختیار داشته باشید که با مدل گوشی شما تطابق دارد. شما می‌توانید آن را از صفحه رسمی‌اش دانلود کنید. برای نصب این فایل به وسیله Odin، به فایل با افزونه .tar نیاز است.

انتخاب لانچر مد نظر و کلیک کردن روی آیکون خانه

هنگامی که فایل پشتیبان آماده بود، می‌توانید یک گوشی بدون رابط کاربری TouchWiz را در اختیار داشته باشید.

در انجمن سایت XDA، شما رام‌های مختلف مبتنی بر اندروید مشاهده خواهید کرد. البته به نظرات کاربران و آپدیت‌های آنها توجه کنید. این را هم اضافه کنیم که اگر نمی‌دانید کدام را برگزینید، Lineage OS می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد.

شما برای استفاده از رابط کاربری گوشی‌های سامسونگ چه اقدامی انجام می‌دهید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43417 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/08/26 تعداد مشاهده: 4027
سافت گذر